8 Kasım 2011 Salı

Yazımın Başlığı Yok

    Aslında insan hayal kurmaya ne zaman başlar emin değilim...Tahminim,ilk umutsuzluğa kapıldığımızda,hayatımızdaki bazı şeyleri değiştirme çabalarımızda yada izlediğimiz çizgifilm karakterlerindeki 'hokus pokus' la herşeyi biranda değiştirebilen özenilesi yaratıkların gerçekte var olmadıklarını anladığımızda da olabilir...Peki ya ne kadarı gerçekleşir?İşte asıl soru bu...
İlk aşık olduğumuzda ne yapmıştık?Yine hayal kurduğumuzu sanıyorum..Ona sarıldığımızı,ellerine dokunduğumuzu,hatta hayallerimizde sıcaklığını hissettiğimiz bile olmuştur...İlk işe başladığımızda herşeyin mükemmel gideceği hayali vardır.Sorunsuz aşk,sorunsuz iş,sorunsuz dünya..Kısa sürede sorunlarla karsılatıgımızda ,işte tam o zaman duvara çarpmışlığın hissiyle başağrısı hissinin birleştiği noktada, hayallerimizin 'cam' dan oldugunu farkederiz.Cam parçalarını nasıl ki yapıştırmak imkansızsa ,hayal kırıklıklarını da öyledir...Peki ya duvara çarpmışlığın ve şiddeti gittikçe artan başağrılarının son bulması ne kadar sürer?Sanıyorum yeni hayaller kapımızda belirene kadar...Yani yeni bir gün doğması kadar kısa...Bir diğer sorum şu: hayal 'cam' ınızı kıran kişi yada kişiler eteklerindeki cam kırıklarıyla kendi dokularına zarar vermeden yürüyebilirler mi?Yollarına devam etmeleri mümkün müdür?...
    Uzun müddet bunları düşündüm..Kaçıncı kez hayal kırıklığı yaşıyorum yada bilmem kaçıncı kez güvenip yarı yolda kalıyorum,bende bilmiyorum...
    Kalbime kahraman yaptığım,kılıcıyla gövdemi ikiye bölerse ne olur? Tek kolum,tek bacağım,yarım kalbim,yarım aklım kalmaz mı? Kalır...Kendimi tek kollu,tek bacaklı,yarım kalpli,yarım akıllı hissettiğim günler yaşıyorum...Aklım bir çalışıyor,üç çalışmıyor..Kalbim bir atıyor,beş atmıyor..ayağım bir ileri giderken on geri gidiyor..Senaryoma kahraman yaptığımın bana reva gördüğü yarım gövdedeyim artık...
    Peki benim kılıcım var mı bu oyunda?Var ise ben kılıç kuşanabilir miyim? Darbe vurmayı bilir miyim?Vurursam kahramansız kalmaz mıyım?Pişmanlık duymaz mıyım?Peki ya O? O duymaz mı?Beni sakatladığını bilmez mi? Ben soruları sormaya devam ederken hayat O'nun için devam etmez mi???...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder